بازسازی ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در آذربایجان‌شرقی

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری استان با هزینه ۶ میلیارد تومانی در کارگاه‌های این اداره بازسازی شد.

آقای تبریزی گفت: بازسازی ماشین آلات راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی موجب صرفه جویی سه برابری هزینه نسبت به تعمیرگاه‌های خصوصی شده است.

وی با بیان اینکه با ایده پردازی در مجموعه اداره ماشین آلات، سیستم سوختگیری و مدیریت سوخت راهدارخانه‌ها هوشمند شده است، اظهار داشت: برای طراحی و ساخت دستگاه سیستم هوشمند پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شد.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: این دستگاه موجب می‌شود میزان سوخت موجود در مخازن به صورت آنلاین رصد، سهمیه هر خودرو به صورت دقیق محاسبه و از هدرروی سوخت در مراحل مختلف جلوگیری شود.

آقای تبریزی ادامه داد: این دستگاه سوخت خروجی از تانکر را به صورت هوشمند تصفیه کرده و سوخت پاک را به خودرو منتقل می‌کند که موجب عملکرد خوب ماشین آلات می‌شود.

وی یادآوری کرد: مخازن سوخت موجود در راهدارخانه‌های استان نیز که به مرور زمان دچار فرسودگی شده بودند با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بازسازی، لایروبی و رنگ آمیزی شدند تا سلامت سوخت مصرفی ماشین آلات تضمین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.