رییس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد رخ به رخ کامیون کشنده حمل سوخت با سواری ۲۰۶ در جاده همدان- علیصدر ۲ کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ علی فکری ،رییس پلیس راه استان همدان افزود:  یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار که از سمت بیجار به همدان در حال تردد بود به علت بی توجهی راننده به جلو و انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با پژو ۲۰۶ برخورد کرد که راننده و سرنشین ۴۰ و ۲۷ ساله این خودرو در دم جان باختند و یک نفر دیگر مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

او تأکید کرد: جاده همدان- بیجار معروف به جاده غارعلیصدر به طول ۱۱۰ کیلومتر به علت عرض کم، گنجایش تردد کامیون را ندارد که به تازگی این مسیر برای تردد تانکر‌های حامل سوخت پیش بینی و تعریف شده است.

رییس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: پلیس راه در کمیسیون ایمنی راه‌ها که بزودی برگزار می‌شود مخالفت خود را با این موضوع اعلام و از تردد کامیون حامل سوخت از این مسیر کم عرض و حادثه خیز جلوگیری می‌کند و باید مسیر دیگری برای این خودرو‌ها در نظر گرفته شود.

سرهنگ فکری افزود: جاده ۱۱۰ کیلومتری همدان - بیجار، ۲ درصد راه‌های استان همدان را شامل می‌شود، اما این مسیر پر حادثه ۱۱ درصد از سوانح فوتی و ۱۴ درصد از سوانح جرحی را به خود اختصاص داده است.

او گفت: این آمار‌ها گویای حادثه خیز و خطرآفرین بودن این مسیر شریانی است بنابراین تا پیش از اختصاص اعتبار‌های لازم برای تعریض و ایمن سازی این جاده، باید برای پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای تدابیری اندیشیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۱
جاده همدان علصدر حداقل 30سال پیش باید 4بانده میشد ، اما هنوز هم جاده دو طرفه و حادثه خیز است ، این همه درآمدی که دارد کجا مصرف می شود؟؟؟؟....
آخرین اخبار