سرپرست فرمانداری بروجن گفت: اعضای شورا‌های اسلامی با اشراف به قانون، مطالبات مشخص و درست از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان داشته باشند و برای تحقق خواسته‌های مردم بکوشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان گفت: استفاده از نظام شورایی به عنوان یکی از فصول قانون اساسی در توسعه مدیریت شهری و روستایی غیر قابل انکار است و یقینا گام‌های توسعه حاصل همدلی، همکاری و هم افزایی بین اعضای شورا و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌های متولی است.

فتاح کرمی اظهار کرد: با توجه به گذشت چند دوره از عمر نظام شورایی و تغییراتی که در حوزه‌های تخصصی، فنی، شهرسازی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به وجود آمده است؛ به نظر می‌رسد برای تربیت مدیران حوزه شهری و روستایی در تراز انقلاب اسلامی و ایجاد بستر برای خدمت بیشتر شورا به جامعه، نیاز به اصلاح بخش‌هایی از قانون شهرداری و شورا‌های اسلامی است.


بیشتر بخوانید


کرمی یکی از مؤلفه‌های مهم در انجام سریع امورات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را انشا و تصویب صحیح مصوبات عنوان کرد.

گفتنی است این نشست با حضور رئیس شورای اسلامی استان، مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، مدیران کل دفتر امور شهری و روستایی و شورا‌های استانداری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان بروجن در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار