کارشناس مرکز پیش‌بین سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران با ورود سامانه جدید بارشی برای مناطق مختلف این استان در روزهای پایانی هفته جاری شدت می‌گیرد.

زهرا آهنگرزاده افزود: این سامانه ناپایدار از اوایل وقت فردا، چهارشنبه از سمت جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی وارد شده و بارشهای برف و باران در این استان تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شدت بارشها برای نیمه جنوبی بیشتر و همراه با احتمال آبگرفتگی خواهد بود، مه گرفتگی و کاهش دید نیز در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده ادامه داد: همچنین طی این مدت دمای هوا بین سه تا پنج درجه در نقاط مختلف استان خراسان رضوی کاهش می یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته بارش باران در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به مشهد با حدود ۲ میلیمتر بارندگی بوده است.

آهنگرزاده گفت: طی این مدت بارشهای پراکنده در شهرستانهای باخرز، کلات، طرقبه و شاندیز، تایباد، خواف، فریمان، تربت‌جام، کاشمر، نیشابور و مشهد گزارش شده است.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان ریوش با دمای چهار درجه سلسیوس و مه ولات با ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دما در مشهد امروز به ۹ درجه سلسیوس رسید که پیش بینی می شود برای فردا، روز چهارشنبه به هفت درجه کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار