مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین نشدن اعتبار برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج سبب شده به طرحی فرسایشی تبدیل شود.

دهقان در نشست شورای عالی ورزش با اشاره به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج یک طرح ملی است، گفت: کمبود اعتبار‌ها باعث شده تا این ورزشگاه سال‌ها نیمه تمام باقی بماند.

او به روند فرسایشی ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اشاره کرد و افزود: روند لاک پشتی ساخت این ورزشگاه باعث شده صندلی‌ها، چمن ورزشگاه، پیست دو و میدانی و تاسیسات آن به کلی از بین برود و هزینه سنگینی به ورزش استان وارد شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه بویراحمد در این جلسه از ضعف مدیریت در مراقبت از این ورزشگاه انتقاد کرد و گفت: چرا باید ورزشگاهی که این همه هزینه برای آن شده، به این راحتی به یک مخروبه تبدیل شود و این نشان از ضعف در مدیریت ورزش است.

او افزود: اگر مدیران حوزه ورزش، استانداری را در جریان مشکلات این ورزشگاه می‌گذاشتند، مطمئنا برای تعیین اعتبار مورد نیاز آن چاره اندیشی می‌شد.

احمدزاده در ادامه به حوزه معاونت عمرانی دستور داد تا هرچه زودتر برنامه بازدید از این ورزشگاه را در دستور کار قرار دهند و این طرح ملی را از این بلاتکلفی نجات دهند.

استاندار همچنین با اشاره به اینکه استعداد‌های درخشانی در حوزه ورزش در استان وجود دارد از متولیان ورزش استان خواست تا با یک برنامه ریزی مدون و مناسب زیر ساخت‌های ورزش را فراهم کنند و لیستی از طرح‌های نیمه تمام ورزش را دراختیار استاندار قرار دهند تا هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.