مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر بیش از ۵۰ مصدوم برجای گذاشت.

حمید منجم، مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: ساعت ۱۲:۴۲ امروز چهارم دی‌ماه حادثه انفجار کارخانه رنگ سازی در آذرشهر، شهرک سلیمی، صنایع اطلس فوم سهند گزارش و بلافاصله تیم‌های امدادی هلال‌احمر به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اثر این انفجار تاکنون ۱۵۰ نفر حادثه دیدند،افزود:۵۴ نفر از این افراد مصدوم شدند که۶ نفر از آن‌ها توسط هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل و ۱۸ مصدوم هم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

‌مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه سه تیم شامل ۱۵ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر از شهرستان آذرشهر و شهر ممقان به همراه دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شده اند، تصریح کرد: عملیات اطفاء حریق توسط تیم‌های آتش نشانی ادامه دارد.

علت انفجار در کارخانه تولید رنگ نشت گاز بوده است

محمدباقرهنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعداد مصدومان انفجار مخزن و آتش سوزی در واحد تولیدکننده رنگ در شهرک صنعتی شهید سلیمی ۶۵ نفر رسید، گفت: علت این حادثه که ظهر امروز در کارخانه تولید رنگ روی داد نشت گاز تزریقی به مخزن بود.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های آذرشهر، اسکو و تبریز منتقل شده‌اند، افزود: با توجه به گسترده انفجار احتمال افزایش مصدومان باز هم وجود دارد.

انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر

انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر

انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.