مراسم تجلیل فدراسیون کشتی از مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان در محل فدراسیون برگزار شد.

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان امروز (دوشنبه) با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس فریمان و سرخس در محل فدراسیون کشتی برگزار شد. 

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: با توجه به قهرمانی‌ها و افتخار آفرینی‌هایی که کشتی در سه ماه گذشته کسب کرده است این ورزش ملی و مذهبی در ورزش ما سرآمد بوده است. 

وی با بیان اینکه کشتی ورزش اول کشور است، بیان کرد: بنده همیشه در خدمت کشتی بودم و هر آنچه که از دست من برآید برای شما انجام خواهم داد. 

در ادامه علیرضا دبیر با قدردانی از آقای هاشمی، گفت: آقای هاشمی همیشه در کنار کشتی حضور داشته و من به نوبه خودم قدردان زحمات ایشان هستم. 

رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: ۸۲.۵ درصد از مجموع مدال‌های ورزشی ایران اسلامی در میادین جهانی و المپیک مربوط به رشته ورزشی کشتی آزاد و فرنگی است. 

وی با بیان اینکه تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ما امسال ۱۰ مدال رنگارنگ کسب کردند، افزود: با این روند در سال آینده توانایی قهرمانی جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی را داریم. 

در پایان این مراسم، از پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و کشتی گیران حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، کامران قاسمپور، هادی ساروی، رحمان عموزاد، امین میرزازاده، رضا اطری، یونس امامی، امیرحسین زارع، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، علی سوادکوهی و امید آرامی تجلیل به عمل آمد. 

به مدال آوران طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جهانی در صربستان به ترتیب ۱۵۰، ۱۰۰ و ۵۰ میلیون تومان پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار