رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو تردد خودرو‌های سنگین در جاده قدیم قزوین به رشت در روز‌های پایانی هفته محدود شده است.

 سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان در برخی محور‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس ترددکلیه کامیون‌ها و تریلر‌ها به استثنای حامل‌های مواد سوختی و فاسد شدنی روز‌های سه شنبه ششم، پنجشنبه هشتم و جمعه ۹ دی ماه از محور قدیم قزوین به رشت و بلعکس از ساعت ۸صبح تا ۲۴ همان روز ممنوع است.

ذاکری منش تصریح کرد: با توجه به حجم سفر‌ها از رانندگان انتظار داریم ضمن اطلاع از وضعیت جاده‌ها با احتیاط کامل حرکت کنند و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله از خودروی جلویی، خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز، همراه داشتن زنجیر چرخ برای مناطق برفگیر و کوهستانی و بستن کمربند ایمنی به رانندگان توصیه می‌شود.

ذاکری منش اظهار امیدواری کرد با توجه رانندگان به توصیه‌های پلیس و راهداری ها، سفر‌های ایمنی در روز‌های پایانی هفته صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.