فرماندار شهرستان اسکو  بر ضرورت تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام روستایی تاکید کرد.

آقای فیروزی در نشست خود با مدیریت شعب پست بانک آذربایجان شرقی گفت:پرداخت به موقع وام‌های طرح درآمدزایی دهیاری توسط پست بانک علاوه بر جلوگیری از تحمیل هزینه ناشی از تورم موجب تسریع در اتمام طرح‌ها و افزایش بهره وری و بهرمندی مردم از خدمات دولتی می شود.

فرماندار اسکو به طرح نیمه تمام سالن ورزشی چند منظوره دیزج امیر مدار اشاره کرد و گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد از جمله طرح‌های عمرانی شهرستانی می‌باشد که حدود ۴ سال از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته و به علت نیاز به اعتبار مالی جدید نیمه تمام مانده است.

آقای صادقی مدیر شعب پست بانک آذربایجان شرقی هم در بازدید از طرح سالن ورزشی چند منظوره روستای دیزج امیر مدار در بخش مرکزی اسکو از پرداخت قسط دوم وام طرح درآمدزایی دهیاری‌ها برای ادامه و تکمیل طرح مذکور خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح یک میلیارد ریال مصوب شده بود که ۵۰ درصد آن در قسط اول پرداخت شده و مقرر شد قسط دوم این طرح نیز به مبلغ ۵ میلیارد ریال در اسرع وقت پرداخت شود.

گفتنی است این طرح جزو طرح‌های مشارکتی شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی اسکو با پست بانک آذربایجان شرقی است که ۱۵۵۰ متر مربع زیربنا دارد.

برچسب ها: پست بانک ، طرح عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار