فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از اتمام 55 طرح نیمه تمام تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه دربازدید از روند چند پروژه درحال اجرای این قرارگاه در تبریز گفت: مجموعا در کشور 65 طرح نیمه تمام به ارزش 120 هزار میلیارد تومان وجودداردکه 55 طرح تا آخر سال جاری  و بقیه نیز تا دو سال آینده به اتمام می رسد.

عبدالهی با اشاره به ساخت خط 2 متروی تبریز افزود : این خط بطول 22 و نیم کیلومتر و دارای 22 ایستگاه است که نزدیک 3 کیلومتر آن حفاری شده و به ایستگاه اول رسیده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مورد خط 2 آبرسانی تبریز نیز  گفت : خط یک مشکلات فنی داشت و خط دوم به عنوان خط پدافند غیرعامل و پشتیبانی محسوب می شود. 

وی ادامه داد :حدود 70 کیلومتر این خط 170 کیلومتری جوشکاری شده و امیدواریم با اصلاح مسائل قراردی کار ، با وارد شدن دستگاه دوم و رفع موانع فنی مسیر، طرح سرعت بیشتری پیدا کند و تاپایان سال هم رقم خوبی برای پیشرفت آن تزریق شود. 

حل مشکل آبرسانی مناطق شهری و روستایی با احداث خط 2 آبرسانی تبریز 

 علی محمدی مدیر  این طرح گفت: با احداث این خط مشکل آب 24 شهر و 353 روستای مسیرهای میاندواب ، ملکان ،عجب شیر ، آذرشهر ، شبستر ، تبریز و دیگر مناطق و نیزمراکز صنعتی ، نیروگاه و پتروشیمی حل می شود.

وی افزود: درصورت تامین اعتبار این طرح تا سال 97 تمام و تحویل آب منطقه ای می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.