معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اقدامات سازمان فرهنگی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تشریح کرد.

یوسف اسماعیل زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در ایام دهه فاطمیه با حضور مجموعه‌های مردمی و فعالان این عرصه، فضای شهر فاطمی شده است.

او افزود: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما برای این ایام می‌توان به اجتماع عظیم فاطمیون در روز سه‌شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) , فضاسازی شهری توسط همکاران و مجموعه‌های مردمی و اجرای طرح روشنای شهر اشاره کرد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: طرح روشنایی شهر هرسال با به تصویر کشیدن تعدادی از شهدای انقلاب در دیوار‌های سطح یک شهر برگزار می‌شود تا بوی شهید و شهادت در شهر استشمام شود.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: این مراسم امروز آغاز و تصاویر شهیدان دارایی، شوستری، حسینی محراب، حسین و حسن عسکری مقدم و امیر محمد زارع بر دیواره‌های شهر نقش می‌بندد.

او تصریح کرد: در کنار این موضوعات برنامه‌های مختلفی در فرهنگسرا‌ها و مناطق با حضور شهدای گمنام برگزار می‌شود و تشیع شهدا در بوستان اردیبهشت منطقه ۶ و بوستان ارم منطقه چهار انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار