سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور در روز دوشنبه و تداوم بارش ها در برخی مناطق خبر داد.

امروز دوشنبه در سواحل دریای خزر ، خراسان شمالی و برخی مناطق خراسان رضوی بارش باران و در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف ادامه خواهد داشت و دریای خزر مواج است.


در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر ، رگبار باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ میدهد. سه شنبه بارش در گیلان ، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه دارد. علاوه بر این با نفوذ تدریجی سامانه بارشی از جنوب کشور در خوزستان ، بوشهر،  چهارمحال و بختیاری ، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، اصفهان، غرب استان‌های یزد ، کرمان هرمزگان ، جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی میشود.

در این روز در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ میدهد و دریا متلاطم است. چهارشنبه بارش در نوار شمالی کاهش می‌یابد و در سایر مناطق ذکر شده بارش ادامه خواهد داشت.


در این روز علاوه بر خلیج فارس در دریای عمان نیز رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد و دریای عمان نیز متلاطم است و بتدریج در اوایل شب سامانه بارشی از جنوب شرق کشور خارج می‌شود پنج شنبه در برخی مناطق کرمان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد همچنین با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در شرق اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می‌شود در ضمن طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب و جنوب شرق کشور وزش باد و کاهش نسبی دما رخ میدهد.

جمعه در شمال آذربایجان شرقی اردبیل و ارتفاعات البرز غربی بارش برف و باران و در گیلان و مازندران بارش باران پیش بینی می‌شود. همچنین طی روز‌های پنجشنبه و جمعه غرب دریای خزر مواج است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار