یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در سال تحصیلی جاری در کردستان برگزار می شود.

رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان با بیان این که تحقیق و پژوهش را می‌توان مهم‌ترین و شاخص‌ترین ابزار پیشرفت هر جامعه دانست، گفت: جامعه‌ای پویا و رو به رشد است که به پژوهش‌های بُنیادین درحوزه‌های مختلف توجه ویژه نماید.

بهرام اکبرزاده افزود: به همین منظور در راستای اعتلای فرهنگ تحقیق و پژوهش، شیوه نامه «جشنواره تجارب برتر تربیتی» که با هدف دستیابی به تجربه‌های زیسته و مستند سازی اندوخته‌های تربیتی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران، معلمان و مدیران مدارس وهمکاران بازنشسته هم‌چنین ثبت، کاربست و الگوسازی تجربه‌های موفق در جهت ارتقای کیفیتِ خدمات تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه به دانش‌آموزان، که به صورت سالانه برگزار می‌شود به تمامی شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است تا در اختیار تمامی همکاران مربوطه قرار گیرد.

او مهلت ارسال آثار را دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی باید حداکثر ۶ صفحه A۴، قلم B nazanin، فونت ۱۴، فاصله خطوط ۱۵/۱ و در قالب word و pdf باشد.

اکبر زاده با اشاره به این که این جشنواره در ۲  بخش برگزار می شود ادامه داد: بخش تربیتی آن شامل تمام فعالیت‌های مرتبط با ساحت‌های ششگانه اعم از فرهنگی، هنری، اردویی، قرآن، نماز، عترت، مشاوره، مراقبت در برابرآسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و... می‌باشد؛ که مختص تمام همکاران فرهنگی و بخش تجربه‌های ماندگار مختص همکاران پیش کسوت و بازنشسته است.

او افزود: درج مشخصات بر روی اثر باید شامل عنوان تجربه، نام و نام خانوادگی، شماره پرسنلی، مدرک و رشته تحصیلی، دوره تحصیلی، سابقه خدمت، سمت، استان، شهرستان، محل خدمت، نشانی پستی، شماره تلفن ثابت و همراه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسرا
۰۰:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر مقاله مونو به کجاو چه کسی در سطح استان کردستان ارائه بدیم؟