مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: تأمین آب اضطراری شهرهای استان اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان نیاز دارد که تاکنون از این میزان ۴۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

امامی با اشاره به وضعیت آبی خراسان جنوبی گفت: تأمین آب اضطراری شهر‌های استان اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان نیاز دارد که تاکنون از این میزان ۴۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

او افزود: ۲۰ مخزن به علاوه ۱۷ حلقه چاه برای تأمین آب استان در تابستان اجرایی خواهد شد و ۲۰ مجتمع آب روستایی و پنج تک روستایی در دست اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی بیان کرد:  امسال ۸۷ میلیارد تومان از محل محرومیت‌زدایی و ۵۲ میلیارد تومان اعتبار ملی برای مجتمع‌های آب روستایی تعریف شده است.

امامی با اشاره به تأمین آب میان مدت در شهر‌های مرزی به ویژه در شهرستان‌های درمیان و زیرکوه تصریح کرد: در راستای تأمین آب میان مدت این شهر‌ها پیگیری‌هایی انجام می‌دهیم تا دغدغه این شهر‌ها برطرف شود.

او افزود: تامین میان مدت آب شهر‌های مرزی خراسان جنوبی به ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین آن در دستور کار شرکت آبفای استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.