بسیجیان همواره با عشق و اخلاص در زمینه‌های مختلف یاری رسان مردم بوده اند و در هیچ صحنه‌ای کوتاهی از خود نشان نداده اند.

از ابتدای انقلاب اسلامی، بسیجیان با روحیه خستگی ناپذیر همواره سعی در رفع محرومیت و کمک به مردم داشته اند.

خدمت بسیجیان به مردم محدود به زمینه خاصی نمی‌شود و در همه عرصه ها، بسیجیان یار و یاور مردم در نقاط مختلف کشور هستند.

۲۹ آبان تا ۸ آذر هفته بسیج نامگذاری شده تا شاید گوشه‌ای از خدمات بی کران بسیجیان به چشم بیاید.

از خدمت تا رضایت

یکی از بسیجیان حاضر در اردوی جهادی گفت: دانشجوی رشته حسابداری هستم و در این اردوی جهادی کار عمرانی و ساخت منزل برای محرومین را انجام می‌دهم.

او افزود: برای خودم بین رشته حسابداری و کار جهادی ارتباطی برقرار کرده ام؛ می‌گویم اینجا رایگان و جهادی کار می‌کنم تا خدا در آخرت مزدش را به من بدهد.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از بسیجیان حاضر در اردوی ارائه خدمت دندانپزشکی عنوان کرد: وظیفه ما است که بیاییم و غبار محرومیت را از نقاط مختلف و به خصوص از چهره مردمان بافرهنگ و شریف هر نقطه از ایران پاک کنیم.

یکی از اهالی روستا‌های خراسان جنوبی گفت: در روستای ما به همت بسیجیان قنات مرمت و بازسازی شد و آب از آن بیرون آمد که جای تشکر زیادی دارد.

کمک بسیج به امرار معاش خانواده ها

یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج در سال‌های اخیر، کمک به اشتغال اقشار مختلف بوده و این نهاد انقلابی با ارائه تسهیلات مختلف، سعی در رونق تولید دارد.

یکی از بانوان کارآفرین خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از بسیج تسهیلات دریافت کرده است، گفت: با گرفتن این تسهیلات توانستم در زمینه چادرشب بافی فعالیت کنم و امرار معاش داشته باشم.

سرهنگ هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: احیاء و مرمت قنوات، اصلاح شبکه آبرسانی روستایی و ساخت مجتمع‌های ورزشی روباز در روستا‌ها از جمله فعالیت‌های بسیج در استان است.

او افزود: در زمینه کمک به مشاغل نیز فعالیت داریم که فعالیت‌ها عمدتا مربوط به حوزه‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار