جهش معاملات سکه و طلا در بازار مشهد

رئیس اتحادیه صنف طلا، جواهر مشهد گفت: با وارد شدن قیمت سکه به کانال ۲۰ میلیون تومانی، معاملات سکه و طلا در بازار رشد قابل توجهی یافته است.

یوسف تقی زادگان رئیس اتحادیه صنف طلا، جواهر و نقره مشهد گفت: با افزایش قیمت سکه و طلا، ارزش پول ملی کاهش یافته و سرمایه‌های مردم بیشتر به خرید این اقلام سوق پیدا می‌کند.

او افزود: در واقع در این شرایط مردم تلاش می‌کنند سرمایه گذاری خود را متمرکز بر بازار طلا و سکه کنند و در این بین نیز بیشتر خریدار زیورآلات طلای مستعملی می‌شوند که اجرت کار ندارد.

رئیس اتحادیه صنف طلا، جواهر و نقره مشهد ادامه داد: با افزایش یک باره قیمت سکه نیز حباب آن بسیار بزرگتر شده است به طوری که هر سکه کامل بهار آزادی ۲ میلیون تومان، نیم سکه سه میلیون تومان و ربع سکه حدود ۴.۵ میلیون تومان حباب دارد.

تقی زادگان بیان کرد: شرایط کنونی به هیچ وجه مناسب کسبه نیست و این بازار کاذب هیچ سودی برای فروشندگان ندارد و در صورتی که بتوان ثبات در قیمت‌های بازار طلا و سکه ایجاد کرد، می‌توان به سودبری فروشندگان و ایجاد یک بازار خوب برای معاملات امیدوار شد.

او در پاسخ به سوالی در خصوص علت برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در مشهد که قرار بود آذر امسال برپا شود تصریح کرد: موقعیت زمانی و استقبال از نمایشگاه در این مقطع در حد یک نمایشگاه بین المللی نبود لذا مقرر شد نمایشگاه در سال آینده در شرایط بهتری که در قامت یک رخداد بین المللی باشد برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.