دبیر هیأت کشتی خراسان رضوی گفت: مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که به میزبانی تهران برگزار شد در سطح بالایی قرار داشت.

هاشم مختاری دبیر هیأت کشتی خراسان رضوی گفت:رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۳۰ آذر تا ۲ دیماه به میزبانی تهران برگزار شد و تیم خراسان رضوی به مقام دهمی کشور بسنده کرد.

او افزود: ما از تیم خودمان توقع بیشتری داشتیم، ولی نباید این موضوع را فراموش کرد که سطح مسابقات نسبت به گذشته آنقدر بالا بود که تعدادی از قهرمانان آسیا و جهان حذف شدند.

دبیر هیأت کشتی خراسان رضوی با بیان این که به آینده کشتی فرنگی استان خوشبین هستیم ادامه داد: در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا که امسال به میزبانی بحرین برگزار شد سه کشتی گیر از شهرستان فیروزه در قالب تیم ملی برنزی شدند.

مختاری بیان کرد: چرخه انتخابی تیم ملی همچنان ادامه خواهد داشت و شانس ملی پوش شدن برای کشتی گیران استان کماکان به قوت خود باقیست.

او تصریح کرد: در این مسابقات وحید دادخواه از فریمان در وزن ۹۷ کیلوگرم دوم و امیر محمد یار محمد زهی از سرخس در وزن ۶۳ کیلوگرم به مقام سوم رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.