بر اساس اطلاعیه منتشر شده بر روی سامانه کدال تعلیق شرکت های استانی سهام عدالت تمدید شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده بر روی سامانه کدال تعلیق شرکت های استانی سهام عدالت تمدید شد.

در این اطلاعیه آماده به سبب عدم رفع ابهامات موجود این تعلیق برای چهار ماه دیگر یعنی تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دار خواهد بود.

تعلیق شرکت های استانی سهام عدالت تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۶ دی ۱۴۰۱
کلاهبرداران در کشور ما یا مدیر یا وزیر یا رئیس یا وکیل یا نماینده از آب در میان و کسی غیر از دولتمردان دست به کلاهبرداری نمیزنه..با آوردن خودرو به بورس ، دولت یک دوکان و دستت واسه خودش باز کرده تا خودرویی که ۱۵۰تومنه رو به ۳۰۰ به مردم مرفه قالب کنه و قشر فقیر هم له بشن
Iran (Islamic Republic of)
رضا دیناروندی
۱۴:۱۱ ۰۵ دی ۱۴۰۱
رفع تعلیق سهام استانی‌ها صورت پذیرد

9**6936
سازمان بورس و اوراق بهادار/
ملی
9
رفع تعلیق سهام استانی‌ها صورت پذیرد
تعلیق نمادهای استانی سهام عدلتی مانند وسخوز، وسهرمز، وساغربی، وسگیلا، وساشرقی،وسیلام و..... را پایان دهید و اگر مشکل از مسئولین این نمادهاست چرا گزارش شفاف ارائه نمی‌دهند. با آنها باید برخورد جدی صورت پذیرد و سهامدار نباید بی‌توجهی عده ای را که سهامدار حتی کوچکترین دسترسی به آنها ندارد را بدهد و ضرر و زیانش را باید از چه کسی مطالبه کند.

سازمان بورس باید بر روی متخلفان بورسی فشاری بیاورد نه اینکه دودش فقط تو چشم سهامدار برود. سهامداران از تعلیق زیاد این نمادها به ستوه آمده و دیگر تحمل تعلیق این نمادها را ندارند. لطفاً توپ را به زمین یکدیگر نیندازید وحداقل اطلاع رسانی کنید. و راهکاری برای جبران ضرر و زیان از متخلفین و مسئولین مربوطه ارائه دهید.
آخرین اخبار