معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: شاخص‌های بهداشتی و درمانی شهرستان فردوس دو برابر استاندارد کشور است.

عباس زاده در دیدار هیئت مدیره دارالشفاء حضرت امام حسین (ع) فردوس گفت: شاخصه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان فردوس به نسبت جمعیت دو برابر استاندارد کشور است و دولت هم تلاش می‌کند تا سایر شهر‌های استان را نیز به سطح استاندارد‌های ملی برساند.

او افزود: توسعه و تکمیل مرکز چشم پزشکی بیمارستان نهبندان، مرکز سی تی اسکن بیمارستان قاین، مرکز ام. آر. آی بیمارستان‌های فردوس و طبس نیز در همین راستا صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه چندین پروژه مهم بهداشتی و درمانی در استان در حال انجام است متذکر شد: برای رفع نیاز‌های بهداشتی و درمانی مردم منطقه، مجوز ساخت هفت بیمارستان محلی در شهر‌های عشق آباد، دیهوک، شوسف و درح اخذ شده و ساخت آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

عباس زاده به پروژه‌های اولویت دار استان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: شهرستان زیرکوه با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان بود که برای ارائه خدمات‌های بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان، بیمارستانی با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز دارالشفاء حضرت امام حسین (ع) فردوس اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش ارائه شده توسط رئیس هیئت مدیره دارالشفاء حضرت امام حسین (ع) فردوس، این مرکز جهت تکمیل ساختمان و تجهیز در مجموع به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گفته او با توجه به بالا بودن شاخصه‌های بهداشتی و درمانی در فردوس، اولویت استان ابتدا رفع مشکلات بهداشتی و درمانی حوزه‌های فاقد این گونه مراکز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به ارائه راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات موجود پرداخت و گفت: لازم است این مجموعه جهت ساخت و تکمیل از ظرفیت خیرین بهره ببرد.

عباس زاده اظهار کرد: در صورت امکان می‌توان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارتخانه‌ها در سفر رئیس جمهور به استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و... به این مجموعه کمک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار