سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: شهروندان می‌توانند مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به این دستگاه اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

بهروز محمدپور اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری مبنی بر بارش برف و باران، ستاد مدیریت بحران شهرداری فعال شد و از اوایل شروع بارش با ۸۰ نیرو و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.

وی افزود: همزمان با شروع بارش برف از دیشب برف روبی و شن و نمک پاشی در معابر و خیابان‌های شهر انجام، اما با شروع مجدد بارش از صبح امروز شن و نمک پاشیده شده در خیابان‌ها زیر برف دفن شد و تأثیر لازم را نداشته بنابراین تا زمانی که بارش ادامه داشته باشد شن و نمک پاشی مؤثر نخواهد بود.


بیشتر بخوانید


محمدپور اضافه کرد: نیرو‌های خدمات شهری برفروبی و شن و نمک پاشی را مجدداً در خیابان‌های اصلی شهر شروع کرده‌اند و تا ساعاتی دیگر ترافیک روانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود و سپس معابر فرعی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در روز‌های برفی بجای استفاده از خودروی شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت ضرورت از پارک خودرو‌ها زیر درختان جدا خودداری نمایند چراکه با توجه به بارش سنگین برف امکان شکستی درختان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار