فرماندار کوهرنگ گفت: به علت انسداد جاده‌های این شهرستان بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ورود خودرو‌ها به گردنه چری جلوگیری می‌شود.

شهباز اکبری با اشاره به اینکه از دیشب در کوهرنگ بارش سنگین برف آغاز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر در این شهرستان شاهد بارش برف و در برخی نقاط کولاک هستیم.

وی افزود: جاده‌های مواصلاتی اصلی کوهرنگ و گردنه چری بازگشایی شده است و در بخش مرکزی نیز جاده فارسان به چلگرد بازگشایی شده، اما تردد در این مسیر‌ها با مشکل و به وسیله زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: گردنه شاه‌منصوری هنوز بازگشایی نشده و در سه ساعت آینده با تلاش راهداران بازگشایی می‌شود همچنین جاده موگویی که ارتفاع برف در آن به دو متر می‌رسد مسدود است که در فروردین و اردیبهشت سال آینده بازگشایی می‌شود.

وی گفت: بیشتر جاده‌های روستایی از مجموع ۹۰ روستایی که در شهرستان وجود دارد بازگشایی شده و مسیر ۱۵ روستا در منطقه صمصامی مسدود است که طی ساعات آینده بازگشایی می‌شوند.

اکبری بیان کرد: از دیشب نیرو‌های راهداری و امداد و نجات به خودرو‌های گرفتار در شهرستان امدادرسانی می‌کنند و خودرو‌های گرفتار در گردنه شاه‌منصوری برگشت داده و در منطقه صمصامی اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده تا از ورود خودرو‌ها به گردنه چری خودداری شود و مسافران اسکان داده شدند، ادامه داد: از مسافران تقاضا داریم که به شهرستان کوهرنگ سفر نکنند و در صورت لزوم تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار