فرماندار ریگان گفت: تنها یک بانک به دلیل نداشتن منابع مالی، قادر به پرداخت وام ازدواج به متقاضیان نیست و این موضوع در حال پیگیری است.

 در پی گزارش مردمی مبنی بر خودداری از پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان در ریگان، موضوع را از فرماندار شهرستان ریگان پیگیری کردیم.

مراد آبیار، فرماندار شهرستان ریگان گفت: روز پنج شنبه جلسه شورای بانک‌ها در ریگان برگزار و در آن جلسه موضوع وام ازدواج مطرح و پیگیری شد.

او افزود: طبق بررسی‌های انجام شده در آن جلسه مشخص شد که کلیه بانک‌ها به جز بانک ملی، وام ازدواج را به متقاضیان پرداخت کرده اند، به طوری که بانک سپه از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ مورد وام ازدواج را به متقاضیان پرداخت کرده است.

فرماندار شهرستان ریگان بیان کرد: بانک ملی نیز اقدامات لازم، چون: تشکیل پرونده برای پرداخت وام ازدواج به متقاضیان را انجام داده است؛ اما به علت کمبود منابع مالی قادر به پرداخت به موقع وام‌ها نیست.

او تصریح کرد: امروز بنا به مصوبه روز پنج شنبه شورای بانک‌ها در ریگان، پیگیر این موضوع از سرپرست بانک ملی ایران در استان کرمان هستیم و امیدواریم این مشکل به زودی برطرف و وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شود.

برچسب ها: وام ازدواج ، بانک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار