به همت بسیج شهرستان فراهان ۹۰۰ بسته کمک مومنانه یلدایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به مناسبت ایام فاطمیه توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی دستور کار قرار بسیج قرار گرفته و به شکل هدفمند و محله محور در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

در همین راستا و به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز کشور حاج قاسم سلیمانی، رزمایش بزرگ یلدای فاطمی با توزیع ۹۰۰ بسته به همت سپاه شهرستان فراهان اجرا شد.

سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در راستای عمل به سیره فاطمی و اهل بیت (ع) و با توجه به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی و شب یلدا، سپاه شهرستان فراهان امروز چهارشنبه ۳۰ آذرماه تعداد ۹۰۰ بسته یلدای فاطمی ویژه شب یلدا به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان توزیع می‌کند.

سرهنگ نجفی افزود: این بسته‌ها که شامل مرغ، میوه، آجیل و شکلات است با همکاری مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و بهزیستی فراهان بین، ولی نعمتان شهرستان توزیع می‌شود.

او اضافه کرد: هدف از اجرای این رزمایش که همزمان با آخرین روز پاییز و به مناسبت بلندترین شب سال (یلدا) برگزارشد، کمک به جامعه هدف و اقشار آسیب و زنده نگه داشتن یاد و نام شهید سلیمانی و بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

تاکنون در سطح استان مرکزی و به همت بسیج سازندگی استان بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و این کمک‌ها ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.