لیونل مسی، ستاره آرژانتینی از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که مراسمی را به مناسبت قهرمانی او در جام جهانی برگزار کنند.

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از سال‌ها انتظار باعث شد که مسی به رویایش برای فتح این جام جامه عمل بپوشاند.  
این اتفاق موجی از شادی باورنکردنی را در میان مردم آرژانتین به همراه داشت و باعث شد که آن‌ها چند شبانه‌روز به جشن و پایکوبی مشغول شوند و خیابان‌های شهر‌های مختلف این کشور شاهد این خوشحالی مردم بود. 

مسی نیز در مراسم جشنی که پس از فتح این جام در دوحه و همچنین پس از بازگشت به خانه در بوئنوس آیرس برگزار شد نشان داد که از خوشحالی در پوستش نمی‌گنجد و این پیروزی از اهمیت خاصی برایش برخودار است.

حالا سایت گل مدعی شده است که این پایان جشن و شادی این ستاره آرژانتینی نیست و او از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که جام قهرمانی را با خودش به این باشگاه بیاورد و پیش از اولین بازی که قرار است بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود آن را به هوادارانش و تماشاگران حاضر در ورزشگاه نشان دهد. 

این اتفاقی رایج پس از فتح عناوین فردی مانند توپ طلاست که هر بازیکن پیش از بازی این دستاورد مهم را با تماشاگران در مستطیل سبز به اشتراک می‌گذارد، اما مطرح کردن این درخواست پس از قهرمانی در جام جهانی کمی عجیب و جالب به نظر می‌رسد. 

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هنوز پاسخی به این درخواست مسی نداده‌اند و مشخص نیست که واکنش آن‌ها به این موضوع چه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۱ دی ۱۴۰۱
«"مسکین"» بر اثر پیری، مریضی یا نقص عضو اصلاً نمی‌تواند کار کند.
**تکریم یتیم** و **اطعام مسکین** باعث "افزایش رزق"، "آسانی زندگی" و "رحمت خدا" می‌شود.
فقیر کار می‌کند اما درآمدش از مخارجش کمتر است.
سوره فجر89/ آیات 16، 17، 18.
آخرین اخبار