فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: هفت هزار بسته اقلام معیشتی در قالب عنوان رزمایش یلدای فاطمی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در این رزمایش به تعداد بیش از ۷ هزار بسته معیشتی شمال اقلامی از جمله برنج، مرغ، روغن، گوشت، نان، آجیل و سایر اقلام؛ از سوی مجموع سازمان‌های بسیج سازندگی، بسیج فرهنگیان و حوزه‌های بسیج - اعم از خواهران و برادران جمع آوری و آماده توزیع در بین نیازمندان شده است.

او از بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع)، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش، مدیران مدارس و فرماندهان حوزه‌ها بابت همکاری‌های صورت گرفته در اجرای رزمایش مواسات و همدلی؛ گفت: این برنامه با ذکر یا زهرا (س) و به یاد شهید حاج احمد کاظمی صورت گرفته است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه است که تمامی عرصه‌ها کرونا، جنگ نظامی، زلزله، سیل، عمران و سازندگی همواره در کنار مردم ایران بوده است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی گفت: این شهید سرافراز نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کسی است که تمام زندگی خود را وقف در جهاد و پیشرفت انقلاب اسلامی کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار