معاون استاندار سمنان با بیان اینکه درمانگاه‌های میامی نیازمند تجهیز و رفع کمبود‌ها است، گفت: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیاز مردم میامی را در حوزه بهداشت و درمان شناسایی و رفع کنند.

ریواده روز چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه‌های اجتماعی فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان سمنان و میامی که به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: برای ارتقای سرمایه اجتماعی و بازگرداندن اعتماد به مردم باید مسوولان عمل‌گرایی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه عمل‌گرایی از اصول مورد تاکید دولت سیزدهم است، بیان کرد: به طور معمول شهرستان‌های تازه‌تاسیس مانند میامی در ساختار، برنامه و اقدام‌ها با مشکلاتی روبرو هستند که باید در این زمینه تلاش شود تا کمبودها برطرف شود.

ریواده با اشاره به اینکه در موضوع غربالگری و سلامت اقدام‌های مناسبی از سوی جامعه بهداشت و درمان استان سمنان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود انجام شده است، تصریح کرد: محدودیت‌های شهرستان میامی باید در این حوزه رفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه وحدت، همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت است، تاکید کرد: ظرفیت‌های شهرستان میامی باید با محوریت امام جمعه تقویت شود تا بتوان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.