رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی گفت: یک سوم از اشتغال کشور نتیجه کار‌ها و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

آیت الله محسن کازرونی امروز در جشنواره علمی ، ترویجی و تکریمی زکات استان اردبیل گفت: در بین اعمال خوب و حسنه هیچ کاری جای زکات را نمی‌گیرد و چه از نظر فردی و عاطفی و چه از نظر اجتماعی موضوع زکات بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی می گوید: خیلی‌ها نماز می‌خوانند حج هم می‌روند، اما اهل زکات نیستند چون زکات دادن به این سادگی نیست. اگر آدم بخواهد ایمانش را درجه بندی بکند در زمینه انفاق مال می‌شود ایمان او را درجه بندی کرد. هر چقدر فردی راحت‌تر و بیشتر انفاق کند ایمانش قوی تر است.

به گفته او، انفاق کاری کارستان و فتح‌الفتوح است چرا که گذشتن از مال و اموال به این سادگی نیست و از آن به جراحی در حالت هوشیاری تعبیر شده است.

آیت الله کازرونی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) جزو نهادهای پاک، موثر، انقلابی و ولایی است که بدون سرسوزنی خطا وظایف خود را انجام می‌دهد چون نظارت‌های بسیار قوی درونی و بیرونی بر آن حاکم است و یکی از وظایف هیئت امنا هم نظارت بر کارهاست.

رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به موج اتهام زنی ناجوانمردانه به نظام می گوید: تمام تلاش در کمیته امداد این است که پولی که گرفته می‌شود به دست نیازمند برسد و این گونه هم انجام می‌شود.

به گفته او، البته هر مسئولی وظیفه دارد گزارش کار بدهد و شفاف‌سازی کند و این کارها یقیناً هم باید باشد ولی موج تبلیغاتی که بر علیه نظام و شریان حیاتی آن آغاز کردند، مطمئن باشید خلاف این مسئله است و سر سوزن پولی که شما می‌دهید، هدر نخواهد رفت.

آیت الله کازرونی در ادامه با تاکید بر اهتمام و مراقبت کمیته امداد امام خمینی در حفظ آبروی نیازمندان گفت: تمام تلاش کمیته این است که ما فقر پرور نباشیم و ما از فقیر حمایت می‌کنیم که روی پای خود بایستد.

او با بیان اینکه پرورش فقر مرهون سیاست‌های نادرست است می گوید: یک سوم اشتغالی که در کشور ایجاد می‌شود کار کمیته امداد است و تمام تلاش کمیته امداد این است که افراد نیازمند روی پای خود بایستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.