مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: ۴۷۷ هادی سیاسی در حلقه‌های بصیرتی و جهاد تبیین زنجان فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: ۴۷۷ هادی سیاسی در استان زنجان فعال هستند.

حجت‌الاسلام بیگدلی در همایش هادیان سیاسی استان با اشاره به فعالیت ۴۷۷ هادی سیاسی از اقشار مختلف جامعه اعم اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، فرهنگیان و مادحان و هنرمندان که در صحنه بصیرتی و جهاد تببین فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: احساس خلایی که داشتیم سبب شد هرچند وقت یک بار جلسه‌هم‌فکری و هم‌افزایی در رابطه با جریان انقلاب داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و هم‌افزایی به طور هفتگی و دو هفته یک بار در هیئت مذهبی، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها، افزود: در راستای بصیرت و روشنگری ۸۵۰۰ جلسه با حضور هادیان سیاسی برگزار شد.

بیگلدلی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌فکری جریان انقلاب با حضور بیش از ۲ هزار نفر، ادامه داد: جلساتی برای تقویت اطلاعاتی هادیان برگزار شد و حدود ۱۰۳۵ کانال در فضای روبیکا و ایتا با حضور ۶۲ هزار مخاطب در زمینه تببین، روشنگری بصیرتی جریان انقلاب در حال فعالیت هستند.

این مسئول با اشاره به تاثیر مثبت فعالیت هادیان سیاسی در فضای مجازی، اضافه کرد: در انتخابات، پیش‌بینی شده بود که ۲۳ درصد زنجانی‌ها شرکت می‌کنند، اما قریب یه ۵۴ درصد از مردم استان در صحنه انتخابات حضور داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به تولید نماهنگ قطب‌نما، اذعان کرد: توزیع و تهیه ۲۱ هزار جلد کتاب در محتوای تربیتی داشتیم که امسال موضوعات در ۶ دسته‌بندی و جلسات برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه تبیینی با موضوع هدف‌مندی یارانه‌ها، تصریح کرد: ۲۷۲ جلسه در رابطه با بازخوانی انقلاب اسلامی و جلساتی با ۱۸ هزار شرکت‌کننده درباره جنایت آمریکا در غرب و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.

بیگلدلی با اشاره به برگزاری جلسات جوانی جمعیت و تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام از برگزاری مسابقه از کتاب اصول ۴۰ ساله خبر داد و افزود: در مورد حوادث اخیر جنگ ترکیبی و اغتشاشات دشمن حدود ۲۷۲ جلسه داشتیم.

فلسفه شکل‌گیری هادیان سیاسی در سپاه، هدایت و توجیه نیرو‌ها نسبت به مسائل مختلف روز است تا بتوانند با انگیزه و آمادگی در صحنه‌های مختلف به‌ویژه عرصه دفاع حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.