توئیتر از اشتراک جدید Blue for Business رونمایی کرد.
با این سرویس، شرکتها میتوانند علاوهبر دریافت نشان تأیید و متمایزکردن خود، حساب کارمندانشان را به خود متصل کنند تا به دیگران نشان دهند که چه افرادی برای آنها کار میکنند.
در بیانیه مطبوعاتی توئیتر آمده که این شرکت در حال آزمایش این سرویس با «گروه منتخبی از مشاغل» از جمله کارمندان خود است.
به عنوان مثال، در تصویر پایین، زیر نام کاربری و علامت تیک آبی «استر کرافورد»، مدیر محصول توئیتر یک نشان پرنده کوچک دیده میشود که حضور او در این شرکت را تأیید میکند.
به همین ترتیب، این نشان برای برخی از کارمندان شرکت سرمایهگذاری Craft Ventures نیز نمایش داده میشود.
نکته قابل توجه دیگری که در تصاویر پست رسمی توئیتر نیز دیده میشود؛ وجود عکسهای پروفایل مربعی جدید با گوشههای گرد برای برندها است که احتمالاً با سرویس اشتراکی Blue for Business ارتباط دارد و باعث تمایز بیشتر حساب برندها میشود.
به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر دیده میشود، حساب رسمی Twitter Support اکنون دارای یک تصویر پروفایل مربعی است. البته این تغییر میتواند برای برندهایی که عکسهای پروفایل خود را بهطور دقیق به شکل دایرهای طراحی کردهاند (مانند حساب Twitter #OneTeam)، مشکلاتی را ایجاد کند.
توئیتر هنوز جزئیات زیادی در مورد این سرویس به اشتراک نگذاشته است. به عنوان مثال، اکنون نمیدانیم که اشتراک Blue for Business چقدر هزینه دارد و چه کسی واجد شرایط دریافت آن است.
در بیانیه مطبوعاتی این شرکت اعلام شده است که توئیتر قصد دارد در سال آینده به کسبوکارهای بیشتری اجازه دهد تا در آن عضو شوند.
توئیتر همچنین توضیح داده که ویژگیهای Blue for Business ممکن است در همه پلتفرمها در دسترس نباشند و بهطور دورهای تغییر کنند.
علاوهبراین، توئیتر همچنین رسماً انتشار نشان تأیید خاکستری جدیدی را نیز برای «حسابهای دولتی و چندجانبه» شروع کرده است. به عنوان مثال، حساب کاخ سفید اکنون دارای این نشان خاکستری رنگ است.