مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۷ میلیارد ریالی یک شرکت تولید لوازم آزمایشگاهی در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: در پی طرح شکایت از یک شرکت تولید لوازم آزمایشگاهی در شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

او با اشاره به احضار مدیرعامل شرکت مذکور به تعزیرات و انجام تحقیقات در این رابطه گفت: بر اساس گزارش بازرسین، تولیدات این شرکت از مرغوبیت و استاندارد‌های لازم برخوردار نبوده و شاکی از این بابت متحمل خساراتی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با احراز تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۷ میلیارد ریالی شرکت متخلف به اتهام تقلب صادر کرد.

مالک لیفتراک قاچاق تعزیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲.۴ میلیارد ریالی مالک لیفتراک قاچاق در شیراز خبر داد وگفت: یک دستگاه لیفتراک قاچاق در حومه شهرستان شیراز توسط ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

سالاری گفت: با شناسایی مالک این دستگاه، پرونده تعزیراتی برای وی تشکیل و به شعبه هفتم تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در بررسی‌های انجام شده در شعبه مذکور، مشخص شد که لیفتراک مکشوفه قاچاق می‌باشد که با احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط لیفتراک به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار