مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از احداث ۲ هتل گردشگری در مجاورت منطقه نمونه ملی پارک باباامان در شهرستان بجنورد خبر داد.

 علی مستوفیان گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه ملی باباامان از آن جایی که یکی از پارک‌های زیبا، طبیعی، و منطقه نمونه ملی به شمار می‌رود در ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت : امسال در راستای ایجاد زیرساخت گردشگری، گازرسانی به منطقه نمونه ملی پارک باباامان انجام شد.

او گفت: با جذب دو سرمایه‌گذار و ایجاد هتل گردشگری در مجاورت منطقه نمونه ملی پارک باباامان گام بزرگی در توسعه گردشگری شهرستان بجنورد برمی‌داریم.

مستوفیان گفت: سالانه میلیون‌ها مسافر از خراسان شمالی عبور می‌کنند و بخش زیادی در این پارک ملی توقف دارند که نیازمند استفاده از خدمات مطلوب اقامتی، پذیرایی و گردشگری و تفریحی هستند که ما می‌توانیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم هم به ماندگاری مسافر هم به ایجاد اشتغال کمک کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: منطقه باباامان ذاتاً دارای پتانسیل بالایی در بحث گردشگری است که با تحقق این طرح در ستاد سرمایه‌گذاری استان، به‌زودی کلنگ این دو هتل زده خواهد شد.

مستوفیان گفت: در خود پارک باباامان هم با مشارکت شهرداری خدمات مشترکی را برای ایجاد خدمات رفاهی و خدماتی برای مسافران و هم استانی‌های انجام خواهیم داد.

برچسب ها: بابا امان ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.