مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای در استان کرمانشاه نیاز به اصلاح دارند.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۴۲ نقطه پر حادثه در استان وجود داشت گفت : در حال حاضر از این تعداد تنها ۲۲ نقطه پرحادثه باقی مانده که اصلاح آن در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال ۴۸۶ دستگاه کامیون در ۴۶ راهدارخانه استان مستقر شده اند گفت: به همین منظور ۵۰ هزار تن نمک خریداری و دپو شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: فعالیت کارکنان راهدارخانه استان بطور رسمی از ۱۵ آبان آغاز شد و ۶۰۰ نفر از نیرو‌های راهداری در حال آماده باش هستند .

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اگر بخواهیم هم اکنون وضعیت همه راه‌های استان را مناسب کنیم حدود چهار تا پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فریبرز کرمی از وضعیت راه‌های استان یاد کرد و ادامه داد: در استان هشت هزار کیلومتر راه داریم که از این میزان سهم عمده به طول ۵۱۰۰ کیلومتر راه روستایی، ۸۹۰ کیلومتر راه شریانی، ۴۱۷ کیلومتر بزرگراه، ۵۲۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۷۹۱ کیلومتر راه فرعی است.

وی ادامه داد: از ۵۱۰۰ کیلومتر راه روستایی که در استان داریم، حدود ۷۰۰ کیلومتر آن راه شوسه و خاکی است که برای آسفالت آن‌ها پیگیر تامین منابع هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.