مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه طول راه‌های استان را بیش از هشت هزار کیلومتر دانست که توسط راهداران به صورت مستمر نگهداری می‌شود.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۸۹۰ کیلومتر راه شریانی، ۴۱۷ کیلومتر بزرگراه، ۵۲۳ کیلومتر راه اصلی، ۱۷۹۱ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۵۱۰۰ کیلومتر راه روستایی است.

وی با اشاره به رفع نقاط حادثه خیزی که در محور‌های استان داشتیم، یادآور شد: طی یکسال اخیر حادثه خیزی ۲۳ نقطه مرتفع شده و در ۱۲۵ نقطه نیز آشکارسازی، ایمن سازی و ... انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وضعیت ناوگان حمل و نقل باری و مسافری استان هم یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۲۰ هزار راننده فعال در بخش حمل و نقل باری داریم و تعداد ناوگان فعال در این بخش نیز که عمدتا کامیون می‌باشد، بیش از ۱۳ هزار و ۴۴۸ دستگاه است.

کرمی همچنین از فعالیت بیش از دو هزار ناوگان حمل و نقل مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در استان یاد و عنوان کرد: ۲۵۰۰ نفر نیز در بخش مسافری راننده فعال هستند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در یکسال اخیر بیش از ۹ میلیون تن بار و کالا توسط ناوگان باری استان و بیش از ۲.۵ میلیون نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جابجا شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.