مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حدود ۵۰۰ پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان داریم که بیش از ۱۰۰ پروژه از این تعداد، در مناطق روستایی در دست اجرا است.  

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان که در اهواز برگزار شد، گفت: تلاش کردیم در بحث پروژه‌های ورزشی، عدالت محور گام برداریم و به مناطق محروم و روستا‌ها نگاه داشته باشیم.

او با اشاره به جام پرچم در خوزستان ادامه داد: ۶۰۸ تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که واقعاً جای تبریک دارد؛ همچنین حدود ۱۰ هزار نفر در قالب ورزشکار، مربی و سایر عوامل اجرایی حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین هیات استان در طول یک سال اخیر برنامه‌های خوبی همچون مسابقات فوتوالی و والیبال ساحلی برگزار کرده است که جای تشکر دارد.

آقای بنی تمیم می‌گوید: امیدوارم این هیات بتواند رویداد‌های بیشتری در تمام رشته‌های تحت نظر برگزار کند همچنین ضرورت دارد تا با کمک سایر هیات‌های ورزشی به کشف و پرورش استعداد‌ها در روستا‌ها بپردازیم.

او گفت: هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان یکی از پرکارترین و بی‌حاشیه‌ترین هیات‌های ورزشی خوزستان بوده چرا که بسیار خوب مدیریت شده است.

در این نشست سیدکریم حسینی به عنوان رییس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.