مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: سهمیه استان در ساخت مسکن با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی افزایش یافت.

علیرضا مقدم سه‌شنبه ۲۹ آذر در نشست مشترک سه‌جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام(ره) و بسیج سازندگی جهت بررسی عملکرد تفاهم‌نامه ساخت ۴۰ هزار واحد به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور در خصوص تفاهم‌نامه مشترک این سازمان‌ها اظهار کرد: سهمیه استان بوشهر ۲۰۰ واحد مسکونی بود که اکنون به ۵۰۰ واحد افزایش یافته است.

به گفته او، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا ۱۴ اسفندماه سالجاری ۱۶۰ واحد مسکونی از این تفاهم‌نامه در استان بوشهر به بهره‌برداری برسد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و این در حالیست که هم‌اکنون ۴۰ واحد مسکونی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور گفت: از این تعداد، ۴۰۱ واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته خواهد شد.

اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گرفته و تا پایان بهمن ماه سالجاری ۲۴۰ واحد مسکونی در استان بوشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.