مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی تاکید کرد: اپراتور‌ها در فصل سرما آماده باشند، احتمال قطع برق هست.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات استان ضمن تاکید بر لزوم آماده باش اپراتور‌ها در فصل سرمای سال و احتمال قطعی برق گفت: با توجه به اعلام وزارت نیرو امسال بحث تامین برق حساس‌تر از سال‌های قبل است.

قاسم جلیلی نژاد اظهار کرد: ارتباطات یک موضوع اساسی در مواقع بحرانی است که باید برای پایداری آن تمام موارد پیش بینی شود و اولین موضوع که در مواقع بحرانی مورد توجه می‌باشد، پایداری شبکه ارتباطی است.

جلیلی نژاد افزود: اپراتور‌های ارتباطی و دستگاه‌های حوزه فاوای استان تمهیدات لازم را برای آمادگی کامل در مواقع قطعی برق در نظر بگیرند و تاب آوری باتری‌های سایت‌ها را بررسی کنند.

رئیس کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات با پرداختن به این موضوع که اپراتور‌ها مکلفند به باتری سایت‌های حساس و مهم توجه مضاعفی داشته باشند و دیزل ژنراتور در محل برای مواقع ضروری تامین کنند، افزود: در مواقع بحران و قطعی طولانی مدت برق باعث ایجاد مشکل جدی در بحث پایداری شبکه ارتباطی هستیم که اپراتور‌ها باید در این خصوص با تعویض باتری‌های معیوب و تامین ژنراتور در کمترین زمان اقدام به برقراری شبکه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.