مسئول کمیته پتانک استان همدان گفت: سحر خلج مقام اول نخست مسابقات پتانک قهرمانی کشور را کسب کرد .

عرفان شیرمحمدی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور رشته ورزشی پتانک در استان زنجان برگزار شد، افزود: این مسابقات با حضور پتانک بازانی از استان‌های مختلف برگزار و سحر خلج از پتانک بازان خوب استان همدان موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌ها شد.

او گفت: همدان در رشته ورزشی پتانک سرآمد کشور است و قهرمانی خانم خلج در رده سنی بالای ۳۰ سال افتخار ارزنده‌ای بود که برای استان همدان ثبت شد.

شیرمحمدی تصریح کرد: در همدان در حدود ۱۰۰ بازیکن در رشته ورزشی پتانک مشغول به فعالیت هستند که ۷۰ نفر از آنها به صورت حرفه‌ای و سازماندهی شده تمرین می‌کنند.

مسئول کمیته پتانک استان همدان گفت: این رشته جذاب نیاز به توجه و حمایت مسئولان ورزش دارد چراکه همدان دارای پتانسیل بالایی است.


گفتنی است؛ رشته ورزشی پتانک از انجمن‌های زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء به شمار می‌رود و کمیته آن در هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان همدان نیز فعال است؛ این انجمن در گذشته زیرمجموعه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس بود.

مسابقات قهرمانی کشوری بیماران هموفیلی در رشته‌های پتانک، دارت، شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان در محل ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری انقلاب و انجمن خیریه کلیوی استان زنجان برگزار شد و ۲۶ ورزشکار در بخش بانوان و ۳۸ ورزشکار در بخش آقایان از ۱۷ استان کشور در رده های سنی مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

ورزشکاران همدانی در این پیکارها حضوری فعال داشتند به طوریکه محسن قراباغی مقام دوم رده سنی بالای ۳۰ سال رشته ورزشی دارت، محمدسینا دارایش مقام سوم مشترک رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال رشته ورزشی شطرنج، سحر خلج مقام اول رده سنی بالای ۳۰ سال رشته ورزشی پتانک و زهرا حیدری مقام دوم رده سنی بالای ۳۰ سال رشته ورزشی دارت را کسب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار