دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: رسیدگی قضایی به پرونده حادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه به بروجن در دستور کار قرار دارد.

عبدالرضا علیمحمدی اظهار داشت: در جریان رسیدگی به این حادثه، در چند روز گذشته و با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجن، راننده مینی‌بوس با دستور قضایی بازداشت شد.

وی افزود: منتظر نظر نهایی کارشناسان هستیم تا اقدامات قضایی انجام شود و با هرگونه سهل انگاری برخورد جدی صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید


علیمحمدی اضافه کرد: به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی‌بوس حامل کارگران سردخانه بهاردر محور نقنه به بروجن در چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۱ آذرماه، ۹ مصدوم این حادثه شامل هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

وی گفت: با انتقال مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان که سطح سوختگی آن‌ها بین ۳۵ تا ۷۵ درصد بود به سرعت اقدامات درمانی برای آن‌ها آغاز شد.

علیمحمدی اظهار داشت: تا کنون پنج نفر از مصدومان این حادثه فوت کردند و سه نفر دیگر در بخش سوانح سوختگی اصفهان بستری هستند.

برخورد جدی و قاطع با مقصران حادثه آتش سوزی مینی بوس بروجن

حاج آقا معمار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن از برخورد جدی و قاطع با مقصران حادثه آتش سوزی مینی بوس خبرداد.

وی گفت: از لحظات ابتدایی وقوع حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در شهر نقنه با تشکیل پرونده قضایی، پیگیری‌ها برای احقاق حقوق مصدومان و متوفیان و همچنین برخورد با قصور احتمالی انجام شده است.

حاج آقا معمار اضافه کرد: اقدامات انجام شده شامل بررسی دوربین‌های مداربسته، بررسی تماس‌های انجام شده با آتش‌نشانی و فوریت‌های اورژانس، اظهارات افراد حاضر در حادثه و صحنه و... بوده که با تکمیل تحقیقات برای احراز و تعیین درصد تقصیر به کارشناسان مربوطه ارسال شده است.

وی ادامه داد: در جریان رسیدگی به این پرونده راننده مینی‌بوس بازداشت و در روز‌های آینده نیز احتمال افزایش تعداد بازداشت‌ شدگان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار