مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: بر اساس دستور ابلاغی وزارت خانه ، دمای ادارات سراسر استان سمنان در حال پایش است.

سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به خبر فوق، گفت: بر اساس دستور ابلاغی تمامی وسایل گرمایشی این ساختمان‌ها می‌بایست یک ساعت قبل از شروع وقت اداری روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری خاموش شوند؛ در این راستا همه وسایل گرمایشی در زمان تعطیلی ادارات باید خاموش باشند و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف و موارد مندرج در دستورالعمل‌ها با جرایم افزایش نرخ و قطع گاز مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به لزوم مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح استان، افزود: اگرچه مشکلی برای تأمین گاز در بخش خانگی در فصل سرد متصور نیست و شبکه گاز استان نیز در شرایط پایدار قرار دارد، اما از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی درخواست می‌شود در مصرف گاز حداکثرصرفه جویی را بعمل آورند.

حقیقت حسینی گفت: شرکت ملی گاز براساس برنامه‌های از پیش تعریف شده در راستای فرهنگ سازی، بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی تلاش نموده است توازن منطقی در مصرف را ایجاد نماید و در همین راستا پایش دمای ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی، اماکن دولتی و عمومی توسط تیم‌های کارشناسی شرکت گاز استان سمنان با هدف مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف انجام می‌شود.

سازمان‌ها، ادارات، مراکز دولتی و عمومی ملزم به رعایت و کنترل دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی (بسته) و ۱۸ درجه در راهروها، فضا‌های عمومی وسرپوشیده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.