میقانی ادعا‌های ارسال سلاح از ایران به لبنان را رد کرد

نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان تایید کرد ادعا‌های مطرح شده از سوی رژیم اشغالگر درخصوص ارسال سلاح از ایران به فرودگاه بیروت بی پایه و اساس است.

نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان در سخنانی ادعا‌های بی‌پایه و اساس صهیونیست‌ها درباره انتقال سلاح توسط ایران به لبنان از طریق فرودگاه بیروت را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان در سخنانی در این باره اظهار داشت: شایعاتی که درباره ورود تسلیحات ایرانی به فرودگاه بیروت مطرح شده است، صحت ندارد.

وی گفت: هفته گذشته با فرمانده ارتش و مقامات امنیتی دیدار کردم و همه آن‌ها تأیید کردند که بررسی‌های انجام شده نادرست بودن این ادعا‌ها را تایید می‌کند و هیچ سلاحی وارد فرودگاه بیروت نشده است.

پیشتر رسانه‌های سعودی و صهیونیستی مدعی شده بودند که ایران از طریق هواپیمایی معراج (که یک هواپیمای مسافری است) موشک و دیگر سلاح‌های راهبردی به لبنان منتقل می‌کند.

 این اولین بار نیست که رسانه‌ها ادعای انتقال سلاح به حزب‌الله از طریق فرودگاه را مطرح می‌کنند. همزمان «فادی الحسن» مدیرکل هواپیمایی مسافربری لبنان، گزارش «العربیه» را بی اساس دانست و تأکید کرد که شرکت هواپیمایی ایرانی که از طرف سعودی‌ها حامل انتقال سلاح معرفی شده است، اولین پرواز خود به فرودگاه بیروت را در ۱۴ نوامبر انجام داده است. او تاکید کرد که انتشار چنین گزارشی در چنین زمانی (در آستانه تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی) به وجهه فرودگاه لبنان آسیب می‌زند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
حمله جنگنده های اسرائیلی به انبار تسلیحات ایرانی در نزدیکی فرودگاه دمشق
آخرین اخبار