سازمان‌های مردم نهاد در تحقق فرهنگ مطالبات اجتماعی پیشگام باشند

فرماندار اردبیل گفت: نیاز است سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل در تحقق مطالبات اجتماعی پیشگام باشند.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: نیاز است سازمان‌های مردم نهاد در تحقق مطالبات اجتماعی پیشگام باشند که متاسفانه در حوزه فرهنگ سازی مطالبات اجتماعی مردم در منطقه اقدامات مناسب انجام نشده است و این امر یکی از نیاز‌های اساسی است.

فرماندار اردبیل در جلسه شورای توسعه حمایت از سازمان‌های مردم نهاد گفت: ۲۱سازمان مردم نهاد در شهرستان اردبیل فعالیت می‌کنند که باید این سازمان بتوانند با توجه به نیاز‌های منطقه اقدامات عملی و تاثیرگذار انجام دهند.

اعتماد اعجازی افزود: متاسفانه در بسیاری از شاخص‌های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی در شهرستان شاهد عقب ماندگی هستیم که نیاز است سازمان‌های مردم نهاد به صورت هدفمند و با برنامه ریزی در راستای ارتقای شاخص‌ها با توجه به حوزه فعالیت خود پیشگام باشند.

او بیان کرد: باید فرهنگ مطالبه گری با توجه به نیاز‌های منطقه در عرصه‌های مختلف ترویج شود که سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه نقش اساسی دارند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: توانمند سازی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد هم در شهرستان هم مبنای کار است و در این زمینه کارگاه و دوره‌های آموزشی برای سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

اعتماد اعجازی گفت: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه تحقق نیاز‌های درمانی و بهداشتی در شهرستان موفق عمل کرده اند که قابل قدردانی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.