مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: نقش جوانان در پیشرفت و آبادانی کشور مهم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل امروز در جلسه بررسی مشکلات و موانع حوزه جوانان گفت: سیاست های جوانان با برنامه های مدون و تاثیر گزار می تواند تحول بزرگی را در جامعه ایجاد کند.

او افزود: سازمان های مردم نهاد استان اردبیل می توانند با طرح و ایده های نو و برتر در حوزه های مختلف گام بلندی را برای ورود جوانان به مسائل اجتماعی و بر طرف کردن مشکلات جوانان بردارند و در این رمینه تاثیر گذار باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: جوانان ما، جوانان خلاق و دارای ایده های نو در حوزه های مختلف هستند که نیاز به حمایت دارند و این حمایت باید از طرف تمام مسئولین برای پیشبرد اهداف جوانان در همه حوزه هاانجام گیرد.

انوشیروانی ادامه داد: باید در جامعه به جوانان هویت داد و به معنای واقعی از جوانان و سازمانهای مردم نهاد در جامعه به معنای واقعی کلمه حمایت کرد.

او تصریح کرد: پتانسیل سازمان های جوانان و ایده های هر جوان در هر حوزه مشخص است و لازم است این ایده ها به درستی در جهت اثر بخشی در جامعه هدایت شوند و سازمانها در راستای سیاست های وزارت و اداره کل ورزش و جوانان برنامه هایشان را پیش ببرند.

او نقش جوانان را در پیشرفت و آبادانی کشور مهم عنوان کرد و افزود:جوانان ما باید بدانند با همه ی قدرت برای پیشرفت کشورشان تلاش کنند و مسئولین نیز باید راه را برای آنان هموار کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.