استاندار قزوین گفت: صرفه جویی در مصرف گاز این روز‌ها باید مورد توجه شهروندان استان قرار بگیرد تا در تامین انرژی مورد نیاز دچار مشکل نشویم.

 محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست شورای اداری بخش ضیاءآباد افزود: تدابیر و برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا کنترل مصرف گاز را در واحد‌های تولیدی پرمصرف داشته باشیم.

استاندار قزوین گفت: احتمال تغییر در ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیز با هدف صرفه جویی در حامل‌های انرژی تا نیمه بهمن ماه وجود دارد و در این رابطه در روز‌های آینده تصمیم گیری می‌شود.

وی اظهار داشت: در برخی حوزه‌ها مانند آب با چالش جدی روبرو هستیم و باید با برنامه‌های متناسب با رویکرد‌های علمی آن‌ها را از پیش رو برداریم و در همین راستا وضعیت فعلی استفاده از آب در بخش کشاورزی قابل قبول نیست و باید در این بخش بهره وری را ارتقا دهیم.

اعلایی خاطرنشان کرد: ایجاد بازار آب را برای حل مشکل کم آبی و ارتقای بهره وری در این حوزه با جدیت دنبال می‌کنیم.

استاندار قزوین در ادامه یاد و خاطره مفاخر و چهره‌های ضیاءآباد و شهدای این بخش را گرامی داشت و گفت: این حجم از مفاخر به نسبت جمعیت کوچک این بخش بیانگر قابلیت‌های بالای این منطقه در حوزه سرمایه‌های انسانی است.

در این نشست مسایل و مشکلات بخش ضیاءآباد مورد بررسی قرار گرفت.

بخش ضیاءآباد واقع در غرب استان قزوین از توابع شهرستان تاکستان است.

استاندار قزوین در سفر یک روزه خود به تاکستان از محل احداث منطقه ویژه اقتصادی تاکستان و اردوگاه فرهنگی شهید رجایی بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.