شهروند خبرنگار ما با وجود ثبت نام در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن هنگام دریافت وام از سوی برخی بانک‌ها با مشکلاتی مواجه شد.

با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی مسکن طرح تسهیلات ودیعه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی جهت کمک به مستاجران در پرداخت هزینه‌های مربوط به اجاره مسکن ایجاد شد تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن برای دریافت آن ثبت نام کنند.
شهروند خبرنگار ما اقدام به ثبت نام در این سامانه را کرده و درخواست وام ودیعه مسکن نموده، اما برخی از بانک‌ها از این امر سر باز زدند و با نداشتن بودجه حاضر به پرداخت این وام نشدند. به همین دلیل با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، بنده منزلی را اجاره کرده ام و برای تهیه پول پیش خانه اقدام به گرفتن وام کرده ام و در سایت وام ودیعه را ثبت نام کردم و سایت اجازه ثبت نام را به من داد، اما برای نوبت دهی به بانک مراجعه کردم و گفتند مدت ۲ ماه وام نمی‌دهند و بودجه ندارند. خواهش من این است اگر بودجه برای این کار وجود ندارد چرا سایت اجازه ثبت نام را می‌دهد با توجه به اینکه مهلت ثبت نام وجود دارد، اما بانک‌ها اعلام می‌کنند بودجه ندارند و وام نمی‌دهند. خواهش می‌کنم به این مشکل رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار