فرمانده انتظامی شهرستان ماکو از انهدام باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان با ۲۶ فقره سرقت، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو اظهار داشت: با توجه به سریالی شدن سرقت اماکن خصوصی در ماکو، مراتب به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شهریار افزود: در بررسی‌های به عمل آمده؛ کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی، پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، در نهایت موفق شدند که سارقان سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات به انتظامی شهرستان انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهمان به ۲۶ فقره سرقت از خانه باغات و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ شهریار درپایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: به شهروندان به خصوص صاحبان خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی توصیه می‌شود به هشدار‌های پلیس در این زمینه توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.