انهدام باند سارقان حرفه‌ای در ماکو با ۲۶ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو از انهدام باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان با ۲۶ فقره سرقت، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو اظهار داشت: با توجه به سریالی شدن سرقت اماکن خصوصی در ماکو، مراتب به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شهریار افزود: در بررسی‌های به عمل آمده؛ کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی، پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، در نهایت موفق شدند که سارقان سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات به انتظامی شهرستان انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهمان به ۲۶ فقره سرقت از خانه باغات و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ شهریار درپایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: به شهروندان به خصوص صاحبان خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی توصیه می‌شود به هشدار‌های پلیس در این زمینه توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.