جانشین فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند سارقین و اعتراف به ۵۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها در شهرستان میاندوآب، خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت:  به دنبال وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها، اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در شهرستان میاندوآب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ایرج حسنخانی افزود: ماموران با انجام شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی، ۲ نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

به گفته این مقام انتظامی سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه، به ۵۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها و و همچنین قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های ماموران  یک نفر مالخر نیز در این خصوص دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن، تعدادی از وسایل سرقتی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ حسنخانی خاطر نشان کرد: ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه ۲ نفر سارق حرفه‌ای و ۱ نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

جانشین انتظامی استان در از هم استانی‌ها خواست ضمن توجه به توصیه و هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.