رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از روند رو به کاهش دمای هوای استان از امروز تا روز چهارشنبه خبر داد.

سعید قاسمی رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : براساس بررسی آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، روند رو به کاهش دمای هوا بین ۲ تا سه درجه تا روز چهارشنبه به طور غالب ادامه خواهد داشت و در برخی نقاط از جمله مناطق شرق و شمال شرق استان به ۶ تا هفت درجه زیر صفر نیز خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بر همین اساس شرایطی پایدار در حال تقویت در جو منطقه است که کم و بیش تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و ابرناکی مختصر آسمان، گاهی اوقات وزش باد ملایم و مه، بخصوص در اوایل روز‌های یکشنبه و دوشنبه و در مناطق سردسیر، معتدل و حواشی رودخانه ها، از مهمترین پیامد‌های ناشی از این شرایط خواهد بود.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده جو منطقه را متاثر کرده به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد که بارش در روز‌های پنجشنبه و جمعه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

قاسمی سردترین و گرمترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب کنگاور و ماهیدشت با سه درجه زیر صفر و خسروی با ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد.

وی افزود: در همین مدت دمای هوای کرمانشاه نیز بین صفر تا ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.