رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : قوری قلعه با ۱۸ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین منطقه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

سعید قاسمی رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : پس از قوری قلعه، شهر‌های جوانرود با ۱۶، پاوه با ۱۳، ثلاث باباجانی و بیستون با ۱۰ میلیمتر بارندگی در رتبه‌های بعدی پربارش‌ترین نقاط استان و «حمیل» و «سومار» با یک دهم بارندگی کمترین میزان بارش را در استان در این مدت داشته اند.

وی افزود: میزان بارندگی شهر کرمانشاه نیز در شبانه روز گذشته ۶ میلیمتر گزارش شده است.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: اموج ناپایداری که از روز گذشته استان را تحت تاثیر خود قرار داده است در حال ترک استان است و از این به بعد شاهد بارش‌های گسترده نخواهیم بود، ولی تا روز شنبه بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت که در گردنه‌های سردسیر به صورت رگبار برف دیده خواهد شد.

قاسمی افزود: کاهش نسبی دمای شبانه در روز‌های جمعه و شنبه، شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی، بخصوص در مناطق سردسیر، معتدل و مرطوب استان فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خسروی با ۲۱ درجه بالای صفر گرمترین و سنقر، پاوه و جوانرود با چهار درجه بالای صفر سردترین نقاط استان بودند.

وی بیان کرد: در همین مدت دمای هوای کرماشاه نیز بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.