سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

سرهنگ  اردشیر نادری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از داخل مشاعات ساختمان‌های مسکونی محدوده محله "سید خندان" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل برعهده گرفتند و با تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخص شد سارق با یک دستگاه خودروی سواری به محل‌های سرقت مراجعه و اقدام به سرقت می‌کند.

وی با بیان اینکه مشخصات و اطلاعات بدست آمده از سارق در اختیار خودرو‌های گشتی قرار گفت افزود: روز گذشته ماموران کلانتری حین گشت زنی خودرو سارق را حین تردد مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی، خودروی سارق را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم و با دستور قضائی از مخفیگاه متهم بازدید شد ادامه داد: ماموران با ورود به مخفیگاه متهم تعداد ۲۰ دستگاه انواع مختلف دوچرخه کشف کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۲ ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی و ۲۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف و به دست آمد متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر تحمل کیفر داشته است.

سرهنگ نادری با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم خاطرنشان کرد: کلیه مال باختگان شناسایی و متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار