مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی گفت: بوکان، در جذب بیمه اجتماعی روستائیان رتبه نخست استان را کسب کرده است.

سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی گفت: در بین شهرستان‌های استان، بوکان با جذب هزار و ۵۰۰ بیمه شده جدید و با توجه به حوزه جغرافیایی و جامعه هدف، رتبه نخست را از آن خود کرده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر بوکان، امسال شهرستان‌های مهاباد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر بیمه شده جدید، خوی ۲ هزار و ۷۰۰ نفر و ارومیه ۴ هزار و ۲۰۰ نفر بیمه شده جدید داشته‌اند.

محمودیان گفت: در بین شهرستان‌های استان اشنویه نیز با ۴۰۰ بیمه شده جدید در رتبه آخر و شهرستان‌های سردشت، ماکو و تکاب نیز در رده‌های پایین استان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ هزار نفر بیمه شده جدید در استان جذب شده‌اند، افزود: با توجه به این آمار، آذربایجان غربی رتبه نخست کشور را در جذب بیمه شده جدید به خود اختصاص داده و قرار است تا تیر سال آینده ۴۳ هزار نفر دیگر در استان زیر پوشش این بیمه قرار گیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه بیش از۱۴۰ هزار نفر در آذربایجان غربی عضو این صندوق هستند، ادامه داد: تمام افراد بدون بیمه ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق شده و از یارانه دولتی هم که برای اعضای این صندوق در نظر گرفته شده، برخوردار شوند.

صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر هم اکنون ۹۷ کارگزاری فعال در آذربایجان غربی دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به این دفاتر، برای نام نویسی و عضویت در صندوق اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۲:۳۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
بوکان تو خیلی از حوزه ها رتبه اول هست. تا الان باید مرکز یک استان جدید شمالغرب کشور میشد